close

Mark : 
Don't you think we are strange? we know each other almost 5 years, and every time when I see you , :D I still feel so happy  "Hey :D it's you". you know, when you finish working. or when i wake up. I feel so happy to see you everyday.

Do you think we are strange? it look like other couple don't do this.

Apple:I am also very happy to see you every times! I think that's because we are the right person for each other.I guess.


 
我這幾天都處於一種極限狀態
每天5點起床.6點上班
3點左右下班.MARK來接我一起
回家後就跟MARK忙著漆油漆
總是要到11點才能睡覺~甚至更晚

那天~我跟MARK都累壞了
因為我們剛把昨天才漆好的一整面牆.整片通通把油漆打掉
這一切都是因為B&Q某個不懂裝懂得工作人員選了錯誤的漆給我們

好不容易躺到床上.我幾乎是沾到枕頭就要睡著了
Mark抱著我.臉貼著我的臉
在我耳邊說出這段話.
我累到眼睛都睜不開了
可是心裡好感動

親親他.告訴他我愛他
I think, This is love, isn't it?

這樣的情話
因為是實話
所以很窩心




arrow
arrow
    全站熱搜

    applelovemark 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()